Music Empire Studio

Zadzwoń i uzgodnij tematy, które Cię szczególnie interesują

REALIZACJA NAGRAŃ - TEMATY DO OMÓWIENIA :

1. REALIZACJA NAGRAŃ - różne techniki - nagrywanie pojedynczych ścieżek i dogrywanie kolejnych, nagrywanie całego zespołu            "na setkę" , realizacja koncertów, nagrania lektorskie 

2. MATERIAŁY TŁUMIĄCE - akustyka pomieszczeń, wykorzystanie naturalnego pogłosu studia, zasady rozmieszczania materiałów            tłumiących w reżyserce i w studiu 

3. OKABLOWANIE - rodzaje kabli, światłowody, złącza kablowe (XLR, TRS, RCA, DIN, ADAT, BNC), zastosowanie poszczególnych            typów kabli i złącz, eliminacja zakłóceń - ZOBACZ MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

4. KROSOWNICE - zastosowanie, obsługa - ZOBACZ MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

5. REŻYSERKA, POMIESZCZENIE ODSŁUCHOWE - przeznaczenie, warunki akustyczne, wyposażenie 

6. MONITORY ODSŁUCHOWE - rodzaje, rozmieszczenie 

7. STUDIO - przeznaczenie, warunki akustyczne, wyposażenie 

8. SŁUCHAWKI I WZMACNIACZE SŁUCHAWKOWE - komfort pracy, wpływ na słuch, rodzaje słuchawek, rodzaje wzmacniaczy                słuchawkowych, zastosowanie, obsługa 

9. MIKROFONY - rodzaje, przeznaczenie, parametry mikrofonów, statywy mikrofonowe, uchwyty mikrofonowe, kosze                           antywstrząsowe 

10. PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE - rodzaje, brzmienie, regulacja poziomu sygnału wejściowego, obsługa 

11. EQUALIZERY PARAMETRYCZNE I GRAFICZNE ORAZ ELIMINATORY SPRZĘŻEŃ - rodzaje, zasada działania, zastosowanie,                  podstawy obsługi - ZOBACZ MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

12. PROCESORY DYNAMIKI (1) - KOMPRESORY I LIMITERY - kompresja wielopasmowa, kompresja M/S, zasada działania,                     rodzaje, zastosowanie, podstawy obsługi - ZOBACZ MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

13. PROCESORY DYNAMIKI (2) - BRAMKI SZUMÓW I EKSPANDERY - zastosowanie, podstawy obsługi - ZOBACZ                                   MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

14. DE-ESSER - NIEZASTĄPIONE NARZĘDZIE DO OBRÓBKI ŚCIEŻEK WOKALNYCH - zasada działania, rodzaje, podstawy obsługi           - ZOBACZ MATERIAŁY - TECHNIKA NAGRANIOWA

15. HARMONIZERY I VOCODERY - rodzaje efektów, zastosowanie, podstawy obsługi 

16. PROCESORY PSYCHOAKUSTYCZNE - zasada działania, zastosowanie, podstawy obsługi 

17. EFEKTY POGŁOSOWE I MULTIEFEKTY - rodzaje efektów, zastosowanie, podstawy obsługi 

18. EFEKTY GITAROWE (KOSTKI) I MULTIEFEKTY GITAROWE ORAZ MULTIEFEKTY BASOWE - efekty modulacyjne, przestery,                podstawy obsługi 

19. PIECE GITAROWE - rodzaje, możliwości, omikrofonowanie, zastosowanie DI-BOX'ów

20. INTERFEJSY AUDIO (ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE KARTY DZWIĘKOWE) - rodzaje, właściwości, szybkość przesyłu danych,           podstawy obsługi 

21. KONWERTERY A/D i D/A - zastosowanie, obsługa 

22. OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE - programy DAW, syntezatory VST, efektory VST, edytory audio, edytory MIDI                        - zastosowanie, podstawy obsługi oraz parametry ścieżek wave i mp3 

23. MIDI - bezdotykowe sterowanie efektami, equalizerami, syntezatorami, harmonizerami i vocoderami, midi mergery                           i midi splittery, łączenie urządzeń kablami midi, podstawowe komunikaty midi 

24. MIKSERY - rodzaje, zasada działania (schematy), zastosowanie, podstawy obsługi 

25. MIKSER CYFROWY JAKO INTERFEJS AUDIO - konfiguracja, możliwości 

26. WIELOŚLADOWE REJESTRATORY CYFROWE - ALTERNATYWA DLA KOMPUTERA - sposób działania, możliwość pracy                        w plenerze, podstawy obsługi 

27. CYFROWA STACJA ROBOCZA - INSTRUMENT KLAWISZOWY JAKO ALTERNATYWNY REJESTRATOR DZWIĘKU                                   (NA PRZYKŁADZIE YAMAHA TYROS 4) - możliwości, zastosowanie 

28. REJESTROWANIE ŚCIEŻEK WOKALNYCH   dobór mikrofonu ( z tłumikiem czy bez), osłony przeciwwietrzne, ustawienie                     wokalisty względem mikrofonu, atmosfera podczas pracy 

29. REJESTROWANIE ŚCIEŻEK INSTRUMENTÓW AKUSTYCZNYCH - rozmieszczanie mikrofonów, omikrofonowanie pianina,                     omikrofonowanie fortepianu, omikrofonowanie perkusji 

30. OBRÓBKA POSZCZEGÓLNYCH ŚCIEŻEK - bramkowanie, korekcja intonacji, eliminacja szumów, equalizacja, kompresja, efekty           przesteru, efekty modulacyjne, efekty pogłosowe, inne efekty 

31. MIKS ŚCIEŻEK - proporcje głośności i panoramowanie poszczególnych ścieżek w miksie, selektywność miksu 

32. MASTERING - FINALNA OBRÓBKA MIKSU - equalizacja, poszerzanie bazy stereo, kompresja, podstawy masteringu, formaty               popularnych plików audio - WAWE i MP3 - ich parametry i wpływ na jakość dźwięku

33. KONFIGURACJA STUDIA NAGRAŃ (1) - dobór sprzętu, planowanie rozbudowy studia, jakość-cena, gdzie kupić,                                 krosownica w studiu 

34. KONFIGURACJA STUDIA NAGRAŃ (2) - połączenia i konfiguracja systemu nagraniowego, kolejność urządzeń w łańcuchu                   efektów 

35. KONFIGURACJA STUDIA NAGRAŃ (3) - komputer w reżyserce studia - parametry, ciche chłodzenie, przyłączenie interfejsu               audio (PCI, PCIe, USB, FireWire, Thunderbolt)

 

© 2013-2018 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl